torsdag 26 juli 2012

Inne på andra arbetsveckan

Snart avslutar jag min andra arbetsvecka, en dag kvar att jobba. Sedan är det helg! Tänk att man kommer in i rutinerna rätt fort igen, efter semestern.
Idag behövdes det lite sockerchock för att orka jobba, och som tur var hade jag fått lite chocklad av en familj som sommarpresent. Den öppnades och delade så klart med mig till kollgegor.

Ikväll blir det att jobba bort sockret och extra kalorierna, ska testa flex intervall på Friskis. Vet inte riktigt vad det är, men tror det är rätt tufft. Hoppas på det, att jag får köra slut på min kropp idag!

3 kommentarer:

  1. haha ja de e så himla söta när de plaskar omkring :) o knut älskade att bada

    SvaraRadera
  2. Jag har också jobbat ett par veckor nu, men jag tycker fortfarande det är lite segt. Men jag har förvisso haft lite sjuk-dagar hemma med minsta också....

    SvaraRadera