fredag 10 augusti 2012

Bokklubb

En väninna till mig har fixat ordning en bokklubb, vi köper samma böcker och läser dem i samma ordning och sedan är det diskussion om böckerna. Idag var det dags att sumera sommarens läsning av följade böcker:
Denna bok har jag läst till hälften. Kan varm rekomendera det! Det blev diskussioner kring etnisitet och hur det är att känna sig i olika kulturer...

Denna bok hade jag inte ens hunnit öppna... :/ Men vi kom in i diskussioner kring raltioner och om otrohet, och blev intresserad att snart få börja läsa denna bok.. :)



Ikväll träffades vi hos mig och hade knytis, många gosaker slank in, men som tur var, var stora delen av gosakerna nyttiga- bland annat naturchipen...


Min lillla snigel fick lysa upp i kvällsmörkret. ( det blir ju mörkt jättetidigt!)

Nu måste jag få sova lite så att jag orkar komma upp imorgon med, det är ju en dag då med!

2 kommentarer:

  1. Har fundera på att läsa Barack Obamas bok, men har inte blivit av. Ska nog ta tag och göra det nu.

    SvaraRadera