fredag 31 augusti 2012

FREDAGSMYS

Regn, och åter regn!
Härligt att ha en anledning till att bara sitta i soffan och vira om filtarna om sig, även om jag är varm av mig och balkongsdörren öppen, så händer det sällan. Tända ljus får det blir mer av! Regn ger en hög mysfaktor inne.

Till morgonens beslut och funderingar. Hade ju en en sån härlig känsla av att orkat cykla till och från jobbet så tänkte att det gör jag ju idag med. MEN vaknade och tittade ut. Det regnade! Nä, tar bussen istället. Kom på att jag hade faktiskt handlar regnkläder för att jag skulle kunna cykla när det regna. MEN så varmt det skulle bli med jeans under regnkläder- hade ju dock träningskläder som jag kunde ha när jag cykla och byta om till jeans på jobbet. Argumenterade helt enkelt emot mig själv. Så det blev cykel till jobbet. Och hem. På  vägen hem blev det att cykla via affären och handla lite godis. Till fredagsmyset jag ska ha. Hoppas att det kommer en bra film som jag kan mysa till bara!



Trevlig sista sommardag, och augusti- imorgon är det september!

Och så vill jag rekomendera en blogg: nordlycka, vackra bilder!

4 kommentarer:

  1. Åh så mysigt med fredagsmys! Älskar det. :D
    sv: Åh blir så glad, tack så hemskt mycket sötast! ♥

    SvaraRadera
  2. SÅ tråkigt emd regn ): men man kan ju alltid passa på att se en bra film i mörknet (:

    SvaraRadera
  3. Mysfredag är bäst!!! :)
    Idag är de höst som sagt och regnet öser ner :(
    Ha en bra lördag nu! Kram

    SvaraRadera