tisdag 14 augusti 2012

Solen skiner


Äntligen är det fint väder, och vad gör jag då. Jo, bråkar med mitt baspass, som jag försöker få ordning på. Igår var jag irriterad över att det blev helt fel med musiken och överföringen till iPhone, vilket jag använder när jag leder jympa. Det fattades låtar och kom i fel ordning. Morr och stön var det igår. trodde jag hade slarvat. Idag igen, försöker jag överföra musiken. Men igen, hoppar över några låtar. VILL VETA VARFÖR? Nu har jag i alla falla bränt ner det på CD-skiva, och förhoppningsvis får jag ordning på musiken. Så detta gör jag en solig kväll! Men förhoppningsvis är det färdigt nu. Lyssnar igenom passet nu... HÅLL tummarna! (och den funkar)

3 kommentarer:

  1. Själv har jag sovit bort hela dagen med sol och värme :( men så är det att jobba natten. Men det kommer nog fler dagar med massor av sol, hoppas jag ;)

    Håller tummarna att det funkar med musiken ;)

    SvaraRadera