fredag 28 september 2012

Fredagshäng....

Då har även denna vecka glidit mot sitt slut. Eller nästan i alla fall. Det är ju två dagar kvar. På veckan. På månaden. Denna vecka har gått fort!!! Väldigt fort. Så helgen är efterlängtad. Bara den inte går aldeles för fort. SAKTA sakta.

På måndag börjar en ny vecka, ny månad. En rosa månad börjar. Cancerfondens månad. Bröstcancer om man ska specifisera det lite extra. Jag har bidragit till CANCER-fonden. Har du?
Läs här hur du kan göra på bästa sätt: Cancerfonden.


9 kommentarer:

  1. Jag brukar regelbundet skänka till cancerfonden :)

    Sv: Tack :)

    SvaraRadera
  2. Tack för tips :)
    Och du, nu har jag anmält mig till festen... vore så kul om du också gjorde det!! :) KRAM!
    Vi ses på måndag?!

    SvaraRadera
  3. Jaa jag har också skänkt pengar :)

    SvaraRadera
  4. SÅ underbart med fredag!
    sv: Så himla glad jag blir. Tusen tack underbara du! ♥

    SvaraRadera
  5. Denna hämska sjukdom. Hoppas att vi kan hitta ett sätt att stoppa den.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Sv: Bra tänkt! I fall, i fall!

    Hoppas att du får trevligt! :)

    SvaraRadera
  7. Köper alltid några rosa varor.
    Många bäckar små....

    SvaraRadera