onsdag 12 september 2012

Hm...

....det blev inga skor. Tränar och då behöver man ju skor. Om man jympar. Finns ju träning där man är barfota- simning till exempel. Men nu håller jag inte på med simning utan jympa. Och har gjort det rätt bra nu, så det behöver fräschas upp med ett par nya skor. Och dessa hitade jag INTE. Men hittade något annat i köpcentrumet. Min kompis. Så det blev fika. Och sedan en snabb-titt på Stadium. Men ICKE. Fanns inga skor till mig. Få kasnke då börja med simning istället?

4 kommentarer:

  1. Tråkigt att du inte hittade några skor :(

    SvaraRadera
  2. Skor är superviktigt. Jag älskar mina. De var svindyra men jag har haft dem nu i tre år och gått mina rundor en timme VARJE dag och de är fortfarande lika bra.
    DET kallar jag kvallite.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  3. Haha och du e ju knäppareän mig ;) men men du hör mig glad, på jobbet och nu här i sängen när jag läser ditt ursnurriga men kuliiga inlägg!! God natt Jaanaleiinen!! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, lite knäpp är jag nog. ;)

      Radera