lördag 15 september 2012

Körslaget

Lördagkväll. Körslaget. Favorit. Putte Nelson. Så klart. De andra är bra. De med. Men Putte är lite bättre. Så. Det. Så.

Bilden lånad från Tingeling
Vaknade med tuppen imorse, och var pigg. Cyklade iväg till Friskis för att finslipa på mitt baspass. OCH är ju nöjd. Har ju fått ordning på ett bra pass! :) Dock inte lika tufft jag hade i våras men ändå.


Hemgång och njuta av solen med promenad. Cyklen fick följa med. Den ville också hem. Väl hemma kom tröttheten och en enorm hunger. Intag av mat blev det. Och slumra till i soffan. Nu orkar jag resten av kvällen.

9 kommentarer:

  1. Jag tittar också på körslaget :D

    SvaraRadera
  2. Jag får kika ibland för mannen kollar på film, så de är lite svårt o hänga me.
    Jag gillar Bagge :)

    SvaraRadera
  3. Nej tror jag inte, det är 4 inlägg jag skrivit som låg på topplistan bland mest kommenterat på bloggplatsen!

    glad när putte fick vara kvar?=)

    SvaraRadera
  4. Missade körslaget idag oxå...
    Nåja :) Det går ju fler helger!!

    SvaraRadera
  5. Tack! :) Förstår det.

    Friskis dit skall jag imorgon!

    lade till dig på bloglovin, blev nr 1 :)

    SvaraRadera
  6. Hej. De e klart att du får låna min bild. Bara du säger att den kommer ifrån mig.

    Kika gärna in på min andra blogg
    Swedishkids.bloggplatsen.se

    Emma/ tingeling

    SvaraRadera
  7. Låter som en härlig lördag kram Diana

    SvaraRadera