måndag 17 september 2012

Njutning

Det är måndag idag. Och jag längtar efter måndagar. Galet. Men sådan är jag. Idag är det kör som gäller. Och jag gillar det. Hinner åka hem, vila och äta. Fixa till mig och sedan åka iväg till kören. Det är väldigt kul att bara få sjunga!
Sedan är det ju inte så tokigt att vi idag har fått njuta av ännu en fin höstdag! Tror det var någon däe uppe som tänkte att vi har en skitsommar, så att folk börjar njuta av hösten. Vad tror ni? För nu har det varit några riktigt fina dagar. Även idag, trots lite regn.

7 kommentarer:

  1. Härligt att ha självkänslan att kunna sjunga med andra ;-) själv sjunger jag bara i duschen typ, eller om jag är ensam hemma. Hehe
    Ha en fin kväll, här har regnet öst ner hela dagen :(

    SvaraRadera
  2. sv: Åh tack snälla för alla dina underbara kommentarer! Blir verkligen glad. <3

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul med kör och att få sjunga. Det gör en verkligen glad! :) Tror jag måste börja jag också...när barnen blivit lite större kanske. Kram

    SvaraRadera
  4. Har också sjungit i kör en gång i tiden. Det var riktigt kul! :)

    SvaraRadera
  5. Å, vad härligt med körsång! Jag älskar att sjunga, men kan inte sjunga så det hade fått bli en kör för likasinnade :-)

    Här nere i Helsingborg har vi haft en skiftande höstdag med både ösregn och strålande sol och krispigt härlig höstluft. Det gäller att hänga med i svängarna :-)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag igen...la precis till dig på bloglovin så nu missar jag inte ngt av dina inlägg ;-)

    Linda

    SvaraRadera
  7. Nej jag blev bara deprimerad avv att det blev höst. jag gick fortfarande och hoppades att det skulle bli sommar snart :(

    SvaraRadera