torsdag 13 september 2012

Solsken idag

Får njuta av solen idag. ÄVEN idag. Det har varit bra väder länge här nu. Trots små stänk från himlen. Det har varit små! Och solen skiner som bäst på morgonen när man ska kliva upp. Tror den hjälper- solen alltså- att få mig upp ur sängen!
Har läst även nu på morgonen om pedagogisk dokumenation. Det är mycket intressant och lärorikt, har fått nya infallsvinklar.

 
Ikväll har jag träning att se framemot. Och det får jag göra med mina gamla skor. Ett av passen är nog barfotapass- Flexpasset heter det. Det är rörlighetsträning, och jag tror att det görs barfota. Har inte varit på ett Flexpass. Var på ett Intervallflex- där vi hade intrevallträning med olika konditions och styrketränings övningar i fokus. Sedan en halvtimmes rörilghetsträning- FLEX, den gjordes nämlligen barfota.

5 kommentarer:

  1. Det är verkligen underbart att det är solig och kanon väder där ute, men jag är tyvärr tvungen att kliva upp så jävla tidigt (kl6) att det är helt mörkt ute.
    Du är så energisk Jaana.. du cyklar, jympar, promenerar och rör dig så mycket..duktig du!
    Ha det så bra!!
    ,heikki

    SvaraRadera
  2. hoppas att komma igång med träningen... nångång...

    SvaraRadera
  3. Underbart med sol och höst ;) Visst är det bra att tänka positivt då vi går mot en mörkare årstid!

    SvaraRadera