tisdag 18 september 2012

Tisdagsmys

Tycker om starten av veckan. Verkligen! Kör på måndag. En dag att längta till. Rekomenderara att göra något kul på måndagar, så att man har något att längta efter! På den dagen som man annars inte kanske längtar efter. Måndag. Och nu har  ju jag min kör! Det var riktigt kul med kören! Det känns att det kommer att bli riktigt bra! Putte är stenhård, NI måste träna era stämmor hemma! Så att vi kan hålla på med mer musik när ni är här! SÅ rätt! Tycker jag. Och detta tror jag kommer att ta Putte långt i Körslaget. :)

 
 
Tisdagmorgon har jag sovmorgon. Fast jag sover ju inte så länge, utan går upp som vanligt, men tar det lugnt, dricker kaffe och bara myser. Just nu har vi lite utbildnignmaterial att läsa på jobbet, så då har jag kunnat läsa lite ur den på tisdagmornar. Effektivt. Så sovmorgon är det ju inte, utan börjar bara senare på jobbet... :)

8 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att det är roligt att vara med i en kör. Helst på måndagar...och med Putte ;)
    Nu äntligen har jag hittat din blogg. Jag har haft lite svårt att hitta hit. Det var inte bara att trycka på ditt namn på din kommentar som jag gör med alla andra.
    Men nu är jag här :)
    Ha en bra tisdag.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Här är det också tisdagsmys eftersom jag är ledig. Höstrusket utanför dörren gör det ännu lite mysigare att vara inne ;-)
    Ja, jag säger det igen, körsång är så fint och säkert jättejätteskoj!

    Ha en härlig tisdag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Älskar sovmornar :) man har all tid i världen att ta och nujta med frukosten och så hinner man göra nåt som man inte annars hinner med :)

    SvaraRadera
  4. Åh så underbart! Älskar sovmorgonar. & så fin bild!
    sv: Ja, ibland går allt åt skogen. ):
    Aw, du är ju bara för gullig. Blev så himla glad. <3

    SvaraRadera
  5. Åh att sjunga i kör måste vara jätteroligt. Har aldrig gjort det men alltid funderat på om det inte vore något.

    Hälsningar
    Yohanna
    som skickar med en länk om du skulle bli sugen:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/september/real-life-mysstallen.html

    SvaraRadera
  6. Jag har tisdagar som min bad day, men har ett bra spinningpass på kvällen och se fram emot!

    skall göra mitt bästa för och krya på mig

    SvaraRadera
  7. Tack så mycket =)

    Otroligt härlig mysig bild du har lagt in med =)

    SvaraRadera
  8. fin bild.D

    SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så glad:3
    Och säg gärna vad du tycker om mina "Jealousy Eyes" Modellbilder som jag har tagit:D

    SvaraRadera