söndag 2 september 2012

Vakna med tuppen

Det gör jag idag, när väckarklockan får sova! Då tar kan man ju bara njuta, läsa lite och softa ett tag nu på morgonen.
MorgoneTV på fyran är på. Det är repotage om prinsessan Diana- det är 15 år sedan hon gick bort. En tragisk händelse! En reporter sitter och kommenterar om hur det var för Diana. Det var inte lätt- även hon var skillmässobarn och "mamman fick inte ens vårdnaden". Nu vet jag inte hur det var med hennes föräldrar men jag tror att pappor är lika bra föräldrar som mammor- vilket inte behöver vara traumatiskt... ELLER?
Och återigen. Jag tycker det är obegripligt att hon skulle ha ett tufft liv som avslutades så tragiskt!

 

2 kommentarer:

  1. Haha då har vi samma humor :)

    Jag tycker med det är tråkigt hennes liv fick sluta som det gjorde!
    Och tycker som du, pappor kan vara lika bra som mammor så det är inget tragiskt med det :)

    SvaraRadera
  2. Klart pappor är lika bra föräldrar!
    Tack för igår, alltid lika kul att träffas!
    Idag ska mitt baspass bli färdigt, är det tänkt :) wish me luck

    SvaraRadera