tisdag 23 oktober 2012

En dag gick....

Denna dag gick sovandes. Var uppe enstaka gånger. HALSFLUSS kallas det. Natten som gick sov jag nog inte så mycket. Det var då jag fick riktigt ordentlgit ont i halsen och kunde inte svälja. Men nu börjar jag känna mig piggare. När solen går ner. Helt rätt. Har nog kvar lite av sömnet. Så det ska inte vara svårt att somna. Ja. Det var min dag.


Igår kväll. Då hade vi en föeläsning om iPads. Eller lärplattor. Som vi ska kalla de för. Visstr ni att det går att göra så mycket med lärplattor? Barnen (eller vi vuxna) kan göra egna e-böcker. Vi kan använda lärplattan som förstoringsglas, och fota det vi förstorat upp. Typ en myra.

2 kommentarer:

  1. Nämen usch, ett stort, varmt krya på dig till dig!
    sv: Åh, eller hur! Älskar amerikanska pannkakor, hihi. ♥

    SvaraRadera