torsdag 25 oktober 2012

Ja, jag längtar efter träning

Tack så hemskt mycket för alla krya på dig kommentarer! Det värmer. Mår bättre, tack vare penicilinen. Och så klart längtar jag ännu mer efter träning. MEN ska ta det lungt ett tag framöver. Ta en promenad då och då, det ska jag ändå göra, så att jag får röra på mig.


Prinsessan Madelene har förlovat sig. Någon som missat det? I skrivandets läge har ju inte hovet bekräftad det, men det har hon antagligen. Och ska antagligen flytta till USA, där hon har sin "trolovade". Önskar henne all lycka! Hoppas hon gör ett klokt val nu.



Tycker staidum är rätt okej. Men saknar val av skor ibland. Men det är nog ändå favoritsportbutik för mig

6 kommentarer:

  1. Ja det var supertrevligt. :)
    Tack!

    Ha en trevlig dag!

    SvaraRadera
  2. Tack för att du tittade in hos mig !
    Ja Baileys e såå gott , gillar även Sheridan likören ;)

    SvaraRadera
  3. Tack för besöket.

    Har väl inte så stort intresse i kungahuset men hänger väl med om det händer saker men inget måste :)

    SvaraRadera
  4. Sv: Tack så mycket! Ler och lyfter på hatten som jag dessvärre inte har :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Äntligen kunde jag skicka iväg mitt svar till din kommentar på min sida. Jag skrev det som ett svar i mina egna kommentarer, för länken till dig var så konstig. Jag blev länkad till nåt som sa att du inte var tillgänglig, för du inte hade aktiverat din profil. Här följer alltså min kommentar till dig.

    Svar till Jaana här ovanför.

    Jag försökte komma in på din sida men det var inte möjligt. Om du kikar in här igen, så kanske du förstår min uppskattning på din kommentar.

    Gilla

    Så till dagens inlägg. Det var ju trist att du har varit dålig ett tag.

    Jag gillar att de kan få gifta sig och önskar dem båda Lycka Till!

    Gilla

    SvaraRadera