söndag 28 oktober 2012

julen närmar sig

Har ni tänkt på, att oktober är snart slut. Och då börjar november. Närmare jul. ÄNNU närmare jul. jaa. Tycker om julen. En annan sak. Har ni bokat in julkonsert? Eller julbord än? Dags kanske att göra det? Det tycker jag. Verkligen! Så iväg och sök efter något roligt.
Ett tips. På en bra konsert är att komma och lyssna på kören jag sjunger i. Med Putte Nelson (ja, han vann körslaget) och Lasse Axelsson. MEN hur ska ni få tag på biljetter. Klicka bara på länken.

Varför gillar vi bli srkämda? Nä, jag gillar inte bli skrämd. Ett inslag i nyhetsmorgn. Gillar du att bli skrämd?

Bilden hämtad  från hundar

9 kommentarer:

  1. Visst är det roligt att bli skrämd ibland
    Men roligast är att skrämma folk som jag gör på mitt jobb

    SvaraRadera
  2. Jag längtar efter december, årets mysigaste månad!

    SvaraRadera
  3. julkonsert är bokad, skall se magnus carlsson 18december. Mysigt värre! :)

    haha härlig bild

    Tack så mycket!

    SvaraRadera
  4. Åh, nu måste jag kolla om jag är ledig den 9 dec :)

    SvaraRadera
  5. Älskar också julen med allt mys!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Nja, både och...mest inte :)

    Är förtjust i skräckisar, vill gå spökvandring m.m. men blir så förbaskat rädd och mår ganska dåligt över det.
    Har för bra fantasi när det gäller att skrämma upp mig själv.

    Håller mig till att inte bli skrämd :)

    SvaraRadera
  7. Nja, både och...mest inte :)

    Är förtjust i skräckisar, vill gå spökvandring m.m. men blir så förbaskat rädd och mår ganska dåligt över det.
    Har för bra fantasi när det gäller att skrämma upp mig själv.

    Håller mig till att inte bli skrämd :)

    SvaraRadera