måndag 1 oktober 2012

Måndagar

Vissa måndagar. Är väldigt mycket. MÅNDAGAR. Idag har jag varit trött. TRÖTT. Huvudvärk light. MEN nu är denna dag över och jag kan vila ut och sova tidigt blir det idag.
KRYSSNINGEN. Den var välbehövlig. Vackert väder hela söndagen. Ute på däck. Härligt. Det var partystämning. Nästan hela tiden. Så hände det något på natten mot söndagen. En kille hoppade överbord. Vilket jag och mina tjejer inte såg. Men hörde om på söndagen. Sorgligt. Killen hittades inte. Men överlag var kryssningen bra. Men idag har jag som sagt fått sota för det.
 
På kvällen hade dansarna härlig publik av två barn!
 
 
Söndagens härliga väder

Idag avslutades kvällen med ett ledarmix på Friskis. Baspass. ROLIGT. Det var riktigt kul. Även trötta jag orkade med nästan hela vägen. OCH lyckade dra en vinstlott till min kollega. Hon vann träningskort för tre månader. :)




 

5 kommentarer:

  1. Tack så jätte mycket! Känns så skönt att ha allas erat stöd! =)

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att en kille hoppade över bord... :( Värst att han inte hittades för anhörigas skull.

    Ja, takida är alltid bra :)

    SvaraRadera
  3. Åhh var du på den båten som killen hoppade över ombord, fyy va hemskt.

    Hoppas de var en trevlig resa iallafall.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var inte den killen. Han kom ju upp igen. Denna kille hoppade i själv..

      Radera
  4. Åh så trist med killen på båten :(
    Men tack för ett superduperhärligt mixjympapass ikväll!!! Jag är fortfarande euforisk!!!!

    SvaraRadera