måndag 15 oktober 2012

Måndagsmys

Det regnar. Mycket. Det är lite kyligt ute. Jsg är trött. Ska på kör. Är jag laddad? Nej. Men på kör ska jag. Det blir nog bra sen. När man är där. Har inte övat. Orkar inte öva. Det får gå som det gör. Idag. Även idag. Ja. Nu är jag inrte uoplagd för kör. Vill åka hem. Slumra på soffan. Tända ljus.
Morgonen började i alla fall bra. Promenad. Mina 30 minuter. Har lite mer än 3 km till jobbet. Då får man sin dagliga motion. Och nu har jag kommit in i att röra på mig varje dag.

5 kommentarer:

  1. Cerkligen inget vidare väder nu :(
    Hoppas det gick bra att köra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland har man ju såna dagar. Så får det va helt enkelt ;)Men roligt att du ändå hade orken för dina 30 min promenad! Det är ju alltid nått positivt ;) Kram

      Radera
  2. Ibland är bara dagarna så. Man känner inte för så mycket och detta väder detta väder gör ju verkligen inte saken bättre. Här nere har det regnat ihållande hela dagen + ruggigt rått i luften.
    Hoppas det gick bra att köra ikväll.
    Vad skönt att få dagsmotionen avklarad på morgonen. Jag har försökt för jag tycker verkligen en morgonpromenad är härlig. Lugnt och stilla ute, men jag är så dålig på att hålla igång det hela...
    Önskar dig en härlig morgondag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. 3km är ju en himla bra sträcka att gå. Jag har ett par mil - det tar lite för lång tid då... ;)

    Kram

    SvaraRadera