tisdag 2 oktober 2012

Piggelin

Sovit. Det är vad jag gjort inatt. Det är vad man ska göra på nätterna. Så att man orkar. Nu är jag pigg. Riktigt pigg. Snart ska jag iväg, och promenera. Måste få göra ett sträck på jobbet. För minst 30 minuters sammanhängande rörelse under dagen får man göra ett sträck. När man samlat ihop sträck får vi komp... :) Så nu ska det promeneras och hänga på Friskis. Tror dock detta inte är svårt för mig som redan är igång, men de som inte rör på sig. Kommer de igång?

4 kommentarer:

  1. Får man komp så lätt så borde ju alla komma igång och röra på sig :-)
    Önskar dig en toppendag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack :))

    Jag har massa minus streck men ska snart komma igång jag med!!

    SvaraRadera
  3. NU lyckades jag hitta in till dig! Tänkte tacka för kommentaren o se om du också hade någon höstbild.
    Önskar dig en skön tisdag!

    SvaraRadera