onsdag 24 oktober 2012

Rätt märkligt

Nu har jag legat hemma och tyckt synd om en hel dag. Även idag och imogon-dagen blir hemma. Då jag ska vara smittofri. Då har penicilinet gjort sitt. Idag känns det rätt bra. Men har ju vilat! Helt otroligt hur jag lyckats med det. Känner dock att det kan vara skönt att slumra till snart igen. Kroppen säger i och för sig att jag inte ska ligga så mycket mer. :/ Nackdelen med att inte orka så mycket.

 
Tycker det ändå är rätt faschinerande. I söndags hade jag mitt bas-pass och tränade även passet efter: dans Fuego. Och kände mig pigg och nöjd efteråt. När jag landtat hemma kände jag mig lite seg, men inte tänkte jag på det. På månadag var jag lite hänging. OCH på natten till tisdag får jag ont i halsen. Att det kan gå så fort?Den ena dagen vara frisk- andra dagen sjuk. Hur kommer det sig? Hur funkar kroppen egentligen???  Men så har halsfluss varit med mig. Den kommer från ena dagen till den andra, bara så där. PANG PÅ! Nu ska jag ta det lungt ett tag, ett bra tag så jag mår riktigt bra igen. SEN SKA JAG TRÄNA! Inte bra att ligga hemma och vara sjuk. Nej, nej.

Vad skulle jag göra utan spotify? KAN inte leva utan!

15 kommentarer:

  1. Krya på dig.
    Inte skoj att vara sjuk.

    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  2. usch krya på dej!! sova är bra medicin (utom kanske för nacken då;)

    SvaraRadera
  3. Tack! =D Hehe, ja de bilder man tar utan att de vet om det blir oftast bäst, man visar sitt rätta jag eller hur de nu säger! ;)

    SvaraRadera
  4. Aldrig kul att vara sjuk.. Men kroppen reagerar väldigt olika

    Ibland så blommar det aldrig ut men vissa gånger så säger det bara pang

    SvaraRadera
  5. Väldigt konstigt att bara säger Poff så är man sjuk. Kroppen kan ju ge lite förvarning i alla fall kan man tycka.

    Skönt att du känner dug bätttre nu i alla fall.

    SvaraRadera
  6. Sv: Tack så mycket för din gulliga kommentrar

    SvaraRadera
  7. Fy för halsfluss. Jag har haft eländet många gånger och jag avundas dig inte.
    Krya på dig! :)

    SvaraRadera
  8. Fy attans vad trist & vara sjuk...Hoppas du kryar på dig snart..
    Kryapådigkramen...

    SvaraRadera
  9. Usch, men vänta lite att träna innan du är HELT frisk! Annars kan det komma tillbaka, & ännu värre. Krya på dig fina du. <3
    sv: Så glad jag blir att du tycker det. Tusen tack finaste du! ♥

    SvaraRadera
  10. sv: Ja det hoppas jag att jag är :)

    SvaraRadera
  11. Härligt att det håller på att vända kramar Diana

    SvaraRadera