söndag 21 oktober 2012

Sköna söndag

Det har varit en skön helg. Jag är nöjd. Helgen har varit händelserik, tränat både igår och idag, och hunnit vara social. Men syster. Med vänner. Och har hunnit även sega. Ta det lungt.
Nyss kommer från Friskis. Ja. Det är där jag hänger. Lite då och då. Nu blev det mitt baspass. OCH dans fuego. Det är Friskis variant på Zumba. Det var kul. En riktigt duktig ledare. Var det också. Som hade åkt genom hela StorStockholm. Till oss! :)

Nu ska jag varva ner, så att jag orkar ta mig till jobbet imorn.



Denna bild hämtad från bloggen: träningsblogg

 

10 kommentarer:

  1. Min favoritlärare i fuego hette Silsa och jobbade på mitt jobb. Sen bytte hon jobb och därmed höll hon inte sina fuegopass på närmsta F&S och jag har inte gått sedan dess tyvärr men det är kul!!

    SvaraRadera
  2. Lät roligt!! Kanske nåt man borde prova=)

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt med träning!! Önskar jag hade lika mycket energi och ork =) Hihi.. Duktig är du iaf!

    SvaraRadera
  4. Zumba ja, det skulle jag ju ta tag i. Låter väldigt kul. Har till och med en DVD. Men kommer jag till skott?
    Nejdå ;)

    Hälsningar
    Yohanna
    som skickar med en länk om du skulle bli sugen:
    Veckans Real Life är i farten nu i alla fall. Händer - kan det vara något?
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/october/real-life-hander.html

    SvaraRadera
  5. Å så kul det låter.
    Kram duktiga du!

    SvaraRadera
  6. Låter som en skön helg! Alltid skönt att avsluta den med lite träning!

    SvaraRadera
  7. Gomorron. Vad roligt att du hittade in till mej. Ja det är mysigt med vovarna :) Vad jobbigt med halsfluss. Du får krya på dej. En av mina döttrar har en sån lärplatta. Rackarns rolig grej. Ha det gott. Kram

    SvaraRadera