lördag 27 oktober 2012

Soliga helg!

Det är kallt. Ute. Nära nollgrader. Om inte under nollsträcket. har inte tittat. Men solen skiner. Ska njuta av den. Bra att solen skiner under helgen.

Firade syster igår. Av någon anledning. Vet inte om hon hade fyllt år. Tror det. Inte så viktigt. Men firande blev det. Efter jobbet skulle jag till henne. Tog första, bästa, snabbaste, bussen. Som skulle till henne. Från mig. Men den åkte inte till henne. Struntade i området. På grund av vägarbeten. Har nog varit så länge. Så jag fick åka en lite bit till. Byta buss. Och åka tillbaka en bit. FRAMME.

Det var en mysig kväll. Med skratt. God mat. God tårta. Tyvärr inga bilder på det. För hungrig.

 
Godisskålen.

 
Älskar syrrans kreativitet. Taklampa.

5 kommentarer:

  1. här har vi -7 grader och snö redan //:

    SvaraRadera
  2. Hehehe...ja, ibland händer det att hungern går före kameran! Låter som du hade en kanontrevlig kväll! Kramiz

    SvaraRadera
  3. Enligt datorn är det 4minus ute men tempen vid fönstret säger 2 plus, så vet inte vilken jag skall lita på haha :)

    Håller med dig, vissa saker kör ju alla som veckans blogg, och sånt är inte hela världen, men den ena snodde personen rakt av i stort sätt och den andra grejjen gjorde personen efter jag gjort det.

    Läser inte den personens blogg längre :)

    SvaraRadera
  4. Ja här dök kameran fram innan jag började äta=).. Men det var nån som funderade varför jag fotade maten.. =)

    SvaraRadera
  5. De hade haft jääteskoj på spökfesterna i går. Härlig dag har vi haft här och har fortfarnade. Skoj med kalas då. Tokigt att du fick åka en massa kringelkrokvägar med bussen. Ha det bäst.
    Kramen

    SvaraRadera