söndag 21 oktober 2012

Söndag morgon = sovmorgon

Söndagar. Lång morgon. Sovmorgon. Ingen väckarklocka. Får sova ut. Skönt. Så skönt. Kom hem sent igår. Vid 1. På natten. Hade ju varit på teater. 

 Teater, Fanny och Alexander, på Dramaten i Stockholm. Lysande. Rolig. Sorglig. Bra skådespelare. Har sett bara sekvenser från filmen. Kanske därför tyckte jag om teatern. Mycket. Och att få umgås och uppleva teater med syster var nog det bästa. Vet inte hur länge den ska gå, men om du har möjlighet att se den- gör det! Och säger bara Jan Malmsjö. Det blev nog lite improviation emellanåt för honom. Eller inte. Skicklig skådespelare är han!
 
 
 
 
 
Ljusslingar i träden...

8 kommentarer:

  1. japp gör de, bjud gärna in dina bloggande vänner

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte alls med den filmen alltså, så vet inte vad jag skulle tycka om teatern.

    Varsågod.

    SvaraRadera
  3. kul att gå på teater och härligt med sovmorgon. Jag lyckas nästan aldrig få sovmorgon eftersom jag vaknar så tidigt, men jag drömmer om det

    SvaraRadera
  4. Åh den skulle jag vilja se!

    SvaraRadera
  5. Det skulle varit sovmorgon här egentligen också eftersom jag inte kom i säng förrän runt 04.00, men jag var tvungen att gå upp 08.30 för då vaknade barnen jag passat sen i går! :P

    SvaraRadera
  6. Verkar som om du har den perfekta helgen med teatermys & sovmorgon. Nu fick jag en julkänsla i kroppen när jag såg din bild med ljusslingorna i träden!
    Tack för din söta kommentar!
    KRAM♥

    SvaraRadera
  7. Härligt med sovmorgon :)

    SvaraRadera