tisdag 9 oktober 2012

Tiden rullar iväg

Den rullar. Tiden. Framåt. I behaglig fart. den är fylld med saker jag tycker om.
 
 Igårkväll var det dags igen. För kören. Det börjar bli allvar nu. Körde igenom två låtar igenom helt. Och fick en helhetsuppfattning av låtarna. Igår, trots trötthet och lite heshet, behöll jag enegrinivån igenom hela övningen. Hade dock med mig en liiiiten mandarin. 
 
På vägen hem var det mörkt, men klockan var ju 21. Luften var lite kylig, och löven som trillat ner luktade höst. Den vackra vädret har ju varit helt underbar som jag kunnat njuta av i några dagar nu. Hoppas på fortsättning.....
 
 

6 kommentarer:

  1. Idag får i alla fall vi skåningar hålla i hatten! Men solen skiner och det gör mig glad!
    Ha en fin dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Underbar höstbild!
    Ja, nu har vi höst på riktigt även här nere i Helsingborg. Idag är det stormigt ute och löven faller snabbt mot marken. Mysigt tycker jag =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbar höstbild/Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. jättefin bild av hösten ;) med dess färger.
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Här rullar det oxå på men alldeles för snabbt.

    SvaraRadera