söndag 4 november 2012

Alla Helgons Helg


Denna helg har varit lugn. Väldigt lung. Det har varit en helg då många har besökt kyrkogårdar. Även jag. Besökte min lillasysters grav. Både lördag och sedan idag. Det var länge sen jag var där sist. Väldigt länge sen. Nu var jag bara tvungen. Tycker om kyrkogårdar. Det är något magiskt och fridfullt över dem. Min syster har en fridfull plats. Hon som gick bort hastigt och alldeles för tidigt. Det är många år sedan. Men känns som igår. Saknar henne. Hon finns hos mig, i tanken. Nästan dagligen. Så denna helg har varit skön. Mysig. Och en helg med eftertanke.

Brasa hemma hos mamma.
 
Minneslunden

 
 
Graven kvällstid. 
Hoppas ni haft en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Beklagar din syster bortgång och även om det hände länge sedan så bär man det i hjärtat ändå. Jag är säkert att hon finns alltid hos dig <3
    Så ett mer fridfullt plats än din fina hjärta kan hon ju inte få ;)

    Puss o kram!

    SvaraRadera