fredag 16 november 2012

Arbetsveckan glider mot sitt slut

Även denna vecka börjar närma sig sitt slut. Tänka sig. Varje vecka. Tar veckan slut. Hm. Denna helg är rätt lugn. Precis vad jag behöver.
Ikväll ska jag dock göra något. Ska på bio. Vilket är rätt kul. Om man lyckas välja rätt film. Idag ska jag se Breaking Dawn del 2. Sett eller läst Twilight filmerna tidigare? Nej. Se sista filmen ändå? Ja. Får väl se restrerande filmerna efterår... Om jag gillar filmen. MEN. Idag är det sällskap som är viktigast.

Bilden hämtad från Twilight
 

2 kommentarer:

  1. Å, jag har sett alla filmerna, på dvd men ska se sista delen på bio nästa vecka med min äldsta dotter och min syster. De är riktigt bra! När jag såg första filmen tänkte jag att det är en typisk tonårsfilm, förstår varför tonårstjejer gillar filmerna men nu är jag där jag också ;-) Iofs kanske det mest är R. Pattinson jag gillar, tycker det är många bra filmer han medverkar i förutom dessa vampyrfilmer. Ha en trevlig filmkväll :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Thаnκs foг finallу wrіtіng
    about > "Arbetsveckan glider mot sitt slut" < Loved it!
    Also see my site - Freddy

    SvaraRadera