fredag 23 november 2012

Fredagkväll

Veckorna går undan. Det r en vecka kvar till första advent. Ytterligare en vecka kvar och det är dags för körens upprtädande! :) Denna helg började bra. Staratde med att gå/springa i intrevaller på löpbandet i ca 30 minuter. (har gratisträning på SATS en vecka, ska titta in stället) Därfter bastu. Avslappning på hög nivå. Har inte tränat på fredagar förut men idag tog jag bara en halvtimma och, är PIGG på fredagkväll. (Annars har jagväldigt lätt att somna i soffan.)
Väl hemma så laddade jag på med enegri. Och började öva. På sångerna. Till söndagen om två veckor. Vi har bara två övningar kvar, och jag känner mig lite som babi på hal is. Det som känns tryggt är att det är en kör. Och vi är inte få, utan är ca 700. Så om jag sjunger fel kommer det knappast att höras. HOPPAS JAG!

2 kommentarer:

  1. Underbart med fredagskväll. :)
    sv: Jamen gör det! Kommer nog att bli en fantastisk fotomässa. :)

    SvaraRadera
  2. Hihi... Jodå, det GÅR att få ordning på bilderna med rätt program och lite kunskap, så vart efter jag får hjälp att ändra format på bilderna kommer jag visa mer i bloggen :) Ha en skön dag !

    SvaraRadera