söndag 25 november 2012

Lördagsnöje

Lördagen tillbringades på stan. (stockholm, finns det andra?) Med bästa kompisen. Mycket folk var det. På stan alltså. Löning. För alla. Men inte för mig. Jag får lön sen. I veckan som kommer. Vi började med att leta rätt på ett fika ställe. Och hittade ett. Där det fanns ledigt bord. Att sitta vid. Satt där ett tag. Och babblade. Ut till folkvimlet. Gå runt lite i affärer. Handla lite smått. Sedan. Bar. Tidigt för första vinet. Och drinkar. Ett par. Snack. Ännu mer. För det gör ju tjejer? Snackar en massa? När vi tyckte det var dags att lämna stället. Blev det hemgång. Till mig. En stund. Och lite the. Ja. Avlsutade kvällen med the. Och ännu mer snack.

 
Favoriten från kvällen, och den sista drinken. Campmojito.

 
 
Julbelysningen var så vacker

5 kommentarer:

  1. Sv: Tack ska du ha!

    Ja bloggmiddagen var fantastiskt!

    SvaraRadera
  2. Ser mysigt ut! Det finns små städer också, som Landskrona och vi har också julbelysning! HIHI! Kul med en riktig tjejkväll! KRAM♥

    SvaraRadera
  3. Å vilken kväll du hade. Kanon!
    Stockholm är nog den enda staden. Dom andra "städerna" är så kallade "hålor".
    Och min stad...ja...vad heter det då den är mindre än en "håla"? ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jättemysigt att träffas sådär. Hmm....när jag åker till stan, så hamnar jag mitt i centrala Göteborg och inte kallar jag det håla ;) Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Låter som att du har haft en bra helg :)

    SvaraRadera