söndag 2 december 2012

Gör som alla andra

Detta inlägg är som många andra idag. Handlar om advent. Första advent. För det är ju det idag. Tadaaa! Någon som blev förvånad? Inte? På Instagram har det lagts ut flera fina bilder på ljusstaken till första advent till ära. Här är mitt bidrag:

 
 
Dagen började bra. Det blev en vinterpromenad. Ute i snön. Solen lyste. Och snön glittrade. Så där vackert! Det var helt otroligt vad det kan vara vackert med snö. Det måste ni hålla med om. Jag hoppas jag får njuta av snön länge. Länge. Julen hoppas jag är vit. VIT. Av snö. Nu börjar jag längta efter att få åka skidor!
 
 
 
 
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Ha en fortsatt trevlig 1:a advent

    SvaraRadera
  2. Fint, men kallt. Men jag har ju husarrest så vad vet jag :-)

    SvaraRadera
  3. God morgon!
    Tassar in och kollar läget. Härliga vinterbilder. Visst är det vackert. Bara så tungt att skotta bort ;) Skidor minns jag knappt när jag åkte....

    Ha en fin början på veckan hälsar Bibbi

    SvaraRadera
  4. God morgon!
    Tassar in och kollar läget. Härliga vinterbilder. Visst är det vackert. Bara så tungt att skotta bort ;) Skidor minns jag knappt när jag åkte....

    Ha en fin början på veckan hälsar Bibbi

    SvaraRadera