söndag 30 december 2012

Sista baspasset för iår

Det är ju så skönt. Att kunna säga. Sista för i år. Jag vet. Ännu ett inlägg om det. Sista för i år. Men det hade jag. Baspass. Sista på detta år. Om en vecka är det dags igen. Men då är det nytt år.
 Jag är mer än nöjd. Det blev ledaruppföljning, en annan ledare var och tittade på passet, och vi pratade eferåt vad som var bra, och vad jag kunde utveckala. Som ett utvecklingssamtal helt enkelt. Och även den andra ledaren tyckte om mitt pass. TUR var väl det! Nu är det bara tuta och köra.
 
 

5 kommentarer:

  1. Härligt att vara nöjd :)

    SvaraRadera
  2. Härligt!!
    sv: Nämen åh, tusen tack finaste du! Så glad jag blir. ♥

    SvaraRadera
  3. Härligt, själv kör jag ett sista nattpass på jobbet för i år, går av imorgonbitti. :)

    SvaraRadera
  4. Nöjd SKA du vara !
    Gott Nytt År!!
    Kram!

    SvaraRadera