lördag 15 december 2012

Snötorm, potatislåda, USA

 Börjar med massakern i USA. Min tankar går till familjer som mist sina små barn.
 
 
 
 Dagens akritvetet har jag genomfört inne. Svårt att göra ute. Men inte omöjligt. Den går ju att göra upp en eld. Men inte idag. Det snöar. Så var bekväm och använde ugnen. Och där gräddades potatislådorna färdigt. Och vilken juldoft det kom. För mig är även denna en doft av jul. Att  få lukta på lådorna som vi har på julbordet. Mums. Det smakade faktiskt helt okej.

 

7 kommentarer:

  1. Skolmassakern - fruktansvärd, svårt att fatta ..,
    Potatislådorna, verkar goda, vad innehåller de mer än potatis?
    Kram kram!!

    SvaraRadera
  2. Det är helt otroligt när man inser vad som har hänt. Det är så fruktansvärt och alla tankar går till familjerna och anhöriga

    Kram
    Stoffe

    SvaraRadera
  3. Sv: De två går inte ens att jämföra, det tråkiga är just att folk på nåt konstigt sätt spenderar mer tid på att klaga på andra än att bry sig om saker som spelar roll...

    SvaraRadera
  4. Var ett tag sen jag var här och hälsade på märker jag.
    Helt galet att något sådant kan hända. Man får köpa vapen hur som helst där tydligen!!!!!!
    Hoppas maten blir lika god som den doftar;)
    Ha det bäst tjejen!

    SvaraRadera
  5. Det är så hemskt det som hände i USA....

    SvaraRadera