måndag 17 december 2012

trädens i ljus

Måndagar har varit kördag. Idag var det inte kör. Saknade den lite. Att få sjunga. Har nynnat på en uppvärmningslåt hela dagen idag. Kom på i helgen när jag såg på reklamen på TV att melodin till den kom från Jesus Christ Super Star. Och låten har vi haft i stort sätt hela hösten. OCH nu trillade poletten ner. Skyller på att jag är född i slutet av sjuttiotalet- musikelen kom väl på 70-talet.

Idag blev det efterlängtad träning. Kändes bra. För en gång skull. Nu är jag på banan igen. Det tog bara några veckors återhämning från förkylningar.... Men nu är jag på banan! Synd att julen kommer och kommer vara långt borta från Friskis. Ska se till att det blir promenader med hundarna! LÅNGA!

Dessa träd är helt fantastiska i mörkret och snön och med belysningen.


2 kommentarer:

  1. Lets get rid of the sockersug!

    Jag är med på utmaning, hur?

    Puss

    SvaraRadera
  2. Så roligt att se dej igen ikväll!

    SvaraRadera