fredag 28 december 2012

Träning

Idag var det dags igen. För träning. Och nu ska det tränas mer regelbundet. Det har liksom varit en massa annat ivägen. Jul och så, men idag var det dags för mig att träna. Var ananrs än Friskis. Känslan efteråt är svårt att beskriva, lättast är om man upplever den själv. Så skönt det var! Alltså, ska jag träna mer, och regelbundet. Från och med nu.



Och när jag väl hängde på Friskis, kom jag på. Det är dags att leda baspass på söndag. Jag ska bli Luffad då. En annan ledare lommer och gör en ledaruppföljning. Rätt kul, men nervöst. Hon kommer att titta på mitt pass och mig som ledare. Så nu på eftermiddagen har jag letat rätt på låtlistan på låtarna jag har och mailat iväg. Är inte toknervös än, men kommer nog att bli det....

1 kommentar:

  1. Ja, det är så lätt att saker kommer i vägen för träningen.
    sv:
    Ja, det är helt underbart! :-D

    SvaraRadera