tisdag 18 december 2012

Utmaningen

Jag och Jenny har ju utmanat varandra med att bli av med sockerberoendet. Efter nyår får det bli. Först njuta lite av julen. Som tur är jag igång och tränar. Men.... Sedan är det en kollega som hakat på utmaningen också. OCH en bloggare: Anna. Någon mer som är med på att minska sockret efter nyår?


Idag var det spaning på den nya kören som jag är sugen på. Titta in inlägget tidigare, och klicka in på körens hemsida. IFALL du gillar gospel så är nog denna kör för dig. Jag har inte bestämt mig ännu. Thaaa.....

Njut nu av att julen är snart här, och av vackra Stockholmsbilder:
 



2 kommentarer:

  1. Vi får nog me några fler snart :)
    Jag får blogga efter jul om de och då vill nog alla hänga på för då har man ätit ihjäl sig på allt gott, ha ha
    Ha de bra! Kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till med sockerfriheten. Jag kör nog inte helt sockerstopp efter nyår men jag ska ta tag i min kost rent allmänt. Har tjuvstartat lite redan nu

    SvaraRadera