måndag 10 december 2012

Veckan som gått....

Den gångna veckan var ju som sagt hädelserik. Det var fest. Och så var det fesligheter. Och så  var det återigen fesligheter. Sedan var det avslutning av  kören. Med konsert. Oj. Så maffigt det var. Häftigt. Hade varit så kul att vara i publiken och lyssna. Hur häftigt var det. Tror det var bra. Idag är det måndag. Vanligtvis körövning. Men nu är det över. För denna gång. Kanske fortsätter jag efter jul. Men vi får se. Kören Sjung.nu hade sin sista konsert igår. Lasse kör sitt eget. Putte sitt eget i vår. Det  återstår att se vad jag gör.
 
 
I lördags var det tjejträff hos mig. Med snack om det okända. Trevligt var det. Och mätta blev vi. I alla fall jag. Vet ju inte om gästerna. De kanske var hungriga, eftersom jag lyckats äta upp allt.
Nu blir det Nobelfesten.

5 kommentarer:

  1. Sv: Ja, det är lite märkligt. Är mest arg över att man typ har trott på hennes "historier" liksom.

    Men men, så är det.

    SvaraRadera
  2. Härligt med så mycket festligheter.

    SvaraRadera
  3. Blev riktigt med i magen av allt gott..vad hette den goda osten

    SvaraRadera
  4. oh låter som du haft det kanon! =)

    Ja, snö är underbart =)

    SvaraRadera