söndag 13 januari 2013

Avlutad vecka två av utmaningar

Summeringsdags. Söndag glider mot sitt slut. Även denna vecka glider mot sitt slut. OCH utmaningarna glider mot fortsatta mål. MEN en summering av denna vecka.
 
Utmaning 1 var ju att röra på sig. Mer. Denna vecka har jag hunnit med 5 pass på Friskis och promenerat. Så har lyckats röra på mig mer. HEJA!

Utmaning nummer 2 var att skippa sockerintaget i stort sätt helt. Denna vecka har jag lyckats att klara mig utan kakor/godis, även om jag varit ute och ätit, fikat och varit på bio.
 
Lätt? Nej! Det har varit tungt att ta sig till Friskis och träna, och jag har blivit frestad att smaka på kakor. MEN har lyckats säga NEJ.
 
 

6 kommentarer:

  1. Jag ska ta efter dig. Ska verkligen ha veckor utan godis och kakor. Jag vet att det funkar för jag har gjort det förut och veckan som kommer jobbar jag helg, lite lättare; familjen kan gotta sig när jag jobbar lördagskväll :-)
    Tack för din inspiration!

    Önskar dig en trevlig ny vecka.

    SvaraRadera
  2. SV: Haha ja jag har börjat att längta lite efter sommaren nu faktiskt, även om vintern har sin charm, men det är liite för kallt nu tycker jag :P

    Tack så mycket :)

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat, man kan behöva chocka kroppen med utmaningar då och då :)

    SvaraRadera