söndag 6 januari 2013

Första veckan av utmaningar

Summering av utmaningar. Har utmanat mina kollegor i att sluta äta godis och kakor, det som innerhåller vitt socker. För mig har det gott bra. Har lyckats äta mer frukt. Vilket jag har varit rätt duktig på innan. Men det har blivit mer frukt, och grönsaker helt enkelt. Och jag måste säga att än så länge saknar jag inte sötsakerna. Men har ju inte varit iväg någonstans heller än. Så vi får se. Tänkte vara lite tråkig nu i januari och bara satsta på mig själv.

Täningen är en annan utmaning jag är med i. Jag har lyckats sen nyår vara med på 5 pass på Friskis och promenerat 3 gånger á 35 minuter. Så jag ät nöjd  med veckans resultat!

 

10 kommentarer:

  1. Vad duktig du har varit.=)

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja verkligen!

    Vilken tur då :) Har du använt Mary Kay produkter förut?

    SvaraRadera
  3. Kikar in och säger godnatt :)

    SvaraRadera
  4. Låter riktigt bra! Godiset är det jag har absolut svårast att avstå ifrån.

    SvaraRadera
  5. Grattis lycka till, jag tror på dig.

    SvaraRadera
  6. Grattis lycka till, jag tror på dig.

    SvaraRadera
  7. Wow, det låter jättebra! :) Fortsätt så. Hur har det nya året varit för dig annars?

    Kram

    SvaraRadera