fredag 11 januari 2013

Fredagsmys

Det är nog rätt svenskt det där med fredagsmys. Men vad är fredagsmys om man har lördagsgodis? För mig är fredagsmys en kopp thé. Det räckte för mig. Och är så nöjd över att inte känna ens suget efter godis eller annat sött.
Jag vet, jag tjatar om det.
 
 
Efter jobbet idag så var det dags för linskontroll hos optiken. Jag är nöjd med den optiker som jag går hos, eller den "affären". Har fått tid hos lite olika optiker. Men det är en som jag tycker är lite småtråkig, och så klart blev det den optikern idag. När jag hade denne sist sa den inte så mycket. När jag fikc glasögonen då, fick jag reda på först då att synen hade försämrats. Idag kläckte dock optikern ur sig att synen hade ändrats lite. Sa ingenting om hur linserna verkade sitta i ögonen, vilket de andra har gjort. Men men. Antaglien inte så dåligt för fick inget NEJ NEJ till att ha linsen.
That's my friday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar