söndag 13 januari 2013

Lördagsnöje

Det blev bio med mamma och systrarna. En mysig eftermiddag och kväll. Vi startade tillsammans med att äta på Marion's Gastro Diner.
 
 
 
Det blev vegetasiks haburgare till mig och loka. 
Är inte vegetarian men den verkade godast för tillfället.
 
 
 
Smakade på tre pommes, och det räckte!
 
Sedan blev det bio-time. Oväntat vänskap. En mycket bra film. En vacker berättelse om vänskap. Filmen var nästan två timmar lång, men sneglade inte efter klockan en enda gång. När filem väl tog slut hade jag velat se lite till! Så den får full pott av mig, filmen.
 
Efter filmen åkte vi till systeryster och fikade. Jag hade förberett mig med en frunktsallad jag handlade med från affären. Visste att de andra skulle äta kaka. Kladdkaka visade det sig sen. En god en. Såg den ut att vara. Men för mig blev det annanas och jordgubbar. MUMS!  
 

4 kommentarer: