lördag 26 januari 2013

Mina ex är bäst!

Fredagskväll. Den kom. Och denna fredag är en fredag jag längtat efter. Ja. Lite Extra faktiskt. Hade bokat date. Med exen. Jag tycker om dem. Så det klart att jag såg framemot kvällen igår. Och visst, när vi väl träffades blev ett kärt återseende. Vi träffades inne i stans. Då vi bor lite utspridda runt den stora staden. Vi hamnade på Odenplan, en taparestaurang. Mondo tapasbar hette den. Och låg på Odengatan. Så spana in den restaurangen. Vi hade bokat plats för 15 personer, men det blev lite bortfall och var nio stycken. Servicen var bra, och det var ingen som jäktade bort oss, trots det var löningsfredag och vi var många. Tapasen var okej, men slår inte tapasen från Ramblas.... 

Detta var min middag under kvällen. 





Maten är suverän på Ramblas, det som kanske tar ner lite på betygen är att stället är litet och svårt att få plats för större sällsap. Och att stället är poppulärt gör att man inte kan sitte en längre stund. ANNARS så bra mat, bästa tapasen i stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar