torsdag 17 januari 2013

Nytt år, nytt pass

Det dags att förnya sig igen. Ett nytt pass ska bli till. Just nu är det att hitta låtarna till passet. Låtar jag gillar och få en variation på låtarna så att det blir variation i låtarna. Till min hjälp har jag Spotify. Där finns det mesta. Där kan man spara låtarna i olika mappar. Och få en ordning hur man kanske vill ha låtarna. Ett hjälpmedel som jag bara älskar! Och betalar gärna för premium, så att jag kan lyssna på en låt flera gånger på raken och slipper reklamen...
 

5 kommentarer:

  1. Ja funderar på att skaffa premium så man kan ha det direkt i mobilen, men min karl är för snål ;)

    SvaraRadera
  2. har bara spotify på datorn men lyssnar sällan nu orkar oftast inte med efter en dag på jobbet eller annrs med blir så trött i huvudet utav en massa ljud efter stroken

    SvaraRadera
  3. Gillar Spotify intensivt.
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Jag borde också skaffa premium, är så trött på all reklam!

    SvaraRadera