tisdag 22 januari 2013

Nytt inputt

Träningen går bra. Även maten och att låta bli sockret. Det går faktiskt riktigt bra. Godissugen, ja, eller snarare att få äta godis då och då längtar jag efter. Vill ju så gärna. Men vet ju att jag mår dåligt av det. Så någon godis blir det ju inte. Hoppas jag kan stå emot längtan efter godis. Har ju klarat av tre veckor, och är inne på min fjärde vecka. Så nej! INGET GODIS. 
Men de där trollen i hjärnan skulle kunna flytta någon annanstans. 
Mums.....

Sedan, något annat. Träningen har jag ju inga problem med. Tycker om att köra järnet så att kroppen är slut och man knappt orkar röra på sig. Just nu behöver jag lite nytt inputt, och har tänkt pröva SATS. Ja, det är vår konkurrent, Friskis och Svettis konkurrent  men skiter i det. Behöver nytt input och kan ju ta med mig bra träningstips till Frisks....

7 kommentarer:

  1. Mina favvogodisar :)
    Du fixar säkert detta!!

    SvaraRadera
  2. Bra kämpat! Tre veckor, det är ju nästan en månad. Stå på dig mot sötsakerna. Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Jättebra, själv inledde jag godisstopp igår och ska ha fram till påsk

    SvaraRadera
  4. Duktigt att hålla dig borta från godiset, det skulle jag med behöva.

    SvaraRadera
  5. Härligt! :D
    sv: Men åh, så otroligt glad jag blir. Tusen tack underbara du! ♥
    Kram

    SvaraRadera
  6. tänk om det vore lätt o låta bli o börja träna :) då skulle jag säkert också göra det :)

    SvaraRadera