söndag 20 januari 2013

Solen skiner även idag

Även denna dag har får jag njuta av solen. Det är lite varmare idag än det var igår, så det är bara att knalla ut. Och njuta av solen. den lilla knasförylningen jag känt av är bortblåst idag. Så kommer nog att orka promenera och leda pass idag. Så skönt att kunna känna mig pigg och på alerten. Denna vecka har jag lyckats få ihop 4 pass, trotts hängighet. 


Maten då, eller rättare sagt att låta bli äta raffinerat socker. Det har gått bra även denna vecka, vecka 3. Har dock känt enormt sug denna vecka. Men har ändå lyckats hålla mig. Huvudet är med och är kallt i affären när jag handlar frukt. Och går förbi godishyllorna innan kassan. Väldigt nöjd


8 kommentarer:

  1. Duktiga du. Fick oxå ihop 4 pass denna vecka, så nu har jag "bara" 91 pass kvar till mitt mål.

    SvaraRadera
  2. Man får vara glad för varje solstråle idag! :)

    SvaraRadera
  3. Solen har varit underbar och välbehövlig i helgen, mycket skönare idag än igår ute=)) Duktig du är!! Glöm inte att frukt innehåller mycket socker och kan trigga sötsug!! Kram=))

    SvaraRadera
  4. Man får passa på att gå ut då solen för en gång skull vill titta fram.
    Ja...du är sååå duktig!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Så gott & mysigt, hihi.
    sv: Så otroligt glad jag blir. Tack så hemskt mycket sötast! ♥
    Kram

    SvaraRadera