söndag 27 januari 2013

Söndagsträning

Snart är det dags för träning. Eller det blir det på eftermiddagen. Ska leda pass. Vilket jag tycker är roligt. Det är skönt att få röra på sig. Även om jag känner att jag lagt ner det lite nu. Skulle så gärna vara hemma och bara vara. Det är skönt det med. Men efter träningen så är jag pigg och glad. Så ibland är det skönt att bli "tvingad" till att träna.

Tycker också att inom Friskis och Svettis har vi den bästa utbildningen när det gäller att leda jympa och träning. Det är väl genomtänkt pass som Friskis och Svettis har utarbetat. Det är kvalité på träningen. Och det ska finnas träning för nybörjare och träning för nybörjare.



Tycker FriskisRiks gör en bra satsning på träning och utvecklar träningen. De har bra utbildningar för funktionärer.

6 kommentarer:

  1. sv: tack, men... vi frågade om det var ok med lång video och fick svar att den är rolig och då ska den vara lång, ettan var t.om för kort... o.o och vad menar du? förstå inte riktigt med uppgiften :3

    SvaraRadera
  2. Nu får jag sluta med partajandet så jag orkar gå på ditt söndagspass!!!
    Kram :)

    SvaraRadera
  3. Jag nöjer mig med mina promenader jag :)
    DET är MIN träning :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. ÄNTLIGEN!! - idag handlar mitt blogginlägg om Dig och några till:) oh äntligen skriver jag för att jag äntligen hittat hit, de var inte lätt o jag klarade de inte på egen hand men med hjälp av dagens inlägg och Camilla så är jag här!!!

    Jag dansar jag på Kordanzing, kanonkul o svettig så tränar jag på gym och går långa promenader varje dag med hundarna. De flesta morrnar tar jag även ett lättare gympapass jag fann i en tidning i mitt TVrum:)

    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Tassar in och önskar dig en härlig måndag!
    Hade massor att läsa nu eftersom det var ett bra tag sedan jag var och hälsade på hos dig :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Låter som en skön söndag! :))

    SvaraRadera