söndag 10 februari 2013

Bästa avslut på veckan

Nu är denna vecka nästan slut. Några timmar kvar. Den fick bästa avslut man kan få. Ett pass på 90 minuter. Riktigt kul att leda med andra basledare och motionärerna verkade nöjda. Och de orkade köra igenom passet. Väldigt kul! Nu har krafterna tagit slut och jag kommer nog att somna tidigt ikväll. Bäst det. För imorgon är det MÅNDAG. En dag jag längtar efter. Tänk att jag ser framemot söndagar och måndagar. Måndag- då är det kör med Lasse Axelsson, söndag är det baspass. 


6 kommentarer:

  1. Ikväll är jag så trött, så trött så jag ser inte fram mot måndagen som kommer. Jag hade nog gärna haft en ledig dag till

    SvaraRadera
  2. Jag är så lat att jag inte orkar träna men går i alla fall till och från jobbet varje dag. Lite motion får jag ju då.

    Sv: Tack. Hostan är nästan borta nu.

    SvaraRadera
  3. Tack för idag ! Det var ju hur kul som helst att leda passet med alla :). Ledsen att jag gick lite tidigare...
    Ha en underbar måndag!!!

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker bild :)
    Jag gillar också måndagar men det kan bero på att jag är pensionär :))
    Sov gott hälsar Bibbi

    SvaraRadera
  5. Åh vad underbart!
    sv: Åh, tusen tack vännen! Det värmer så, verkligen.
    Kramar. ♥

    SvaraRadera