torsdag 7 februari 2013

Date

Det var dags. Idag. För date. Inte med vem som helt. Utan. Med PT. Personlig tränare. Han trodde jag skulle ha personlig rådgivning. Jag trodde jag skulle ha en timme med PT. Jag hade rätt. En åtta veckors kom igång. Eller för mig snarare, att han pushar mig iväg till träning. Nu måste jag träna. Det är inte så att jag ska mäta och väga, utan bara kolla några gånger hur det går. Och detta sätter press på min träning. Skönt. Han körde ett pass med mig. Och det känns i kroppen. Han tyckte dock att deras gym var fräshare. Nä. Det var det inte. VÅRT gym på Friskis är det fräschaste gymmet i stan, av alla Friskisgym också.... ;) Men det kan han gott tro, att de är bäst! Mig köper han inte så lätt.


Bilden lånad från http://arga-amanda.blogspot.se/



 
Ett bra träningsställe, ligger bra till. Dyrt, och inte alltid så genomtänkt träning. Även om det finns flera olika pass att välja på, kanske inte själva träningen så genomtänkt. Ibland är personalen lite oförberedd när de ska leda eller ta emot besökare... Men annars så är det bra, för mig som ändå har lite träningsvana.
 
 
 

1 kommentar:

  1. orkar ni argumentera om gym fräschet under träning då kan ni inte trän speciellt hårt :) haha skoja lite nu

    SvaraRadera