söndag 24 februari 2013

Mello...

Nu har alla fått sjunga. Sista deltävlingen igår. Nu är det bara andra chansen och finalen kvar. Igår tyckte jag det var rätt låtar som gick vidare, till finalen och andra chansen. Rätt låtar åkte ur. 

Army of Lovers hade jag höga förväntningar på. Hoppades att på deras låt. Men min mage sa att den låten skulle inte vara bra. De ha ju haft sin tid, och det har ju varit lite småstormigt kring gruppen. Jag blev besviken. Väldigt besviken på gruppen. Låten startade aldrig, och showen/numret var bara hemsk och löjlig. Och gruppen mimade till låten. Känns ju lite si och så när det är en tävling i musik och andra sjunger på riktigt. På 90-talet var gruppen bra! 


3 kommentarer:

  1. I vanlig ordning har jag missat detta event igen! :P

    SvaraRadera
  2. Ja, La camilla fick ju inte ens in mimandet på rätt ställe.

    SvaraRadera
  3. Håller med dig, det kändes riktigt patetiskt med A.O.L framträdande igår :/

    SvaraRadera