söndag 17 februari 2013

Melodifesival

Igår kväll var det ju deltävling 3. Melodifestival. Tyckte att denna omgång var lite si så där. Det var ju inget bidrag som jag tyckte var strålande bra. Missade förra veckan, så jag vet ju inte riktigt om det kommit någon låt i min musiksmak. Sedan är det inte någon magkänsla som jag hade förra året när jag hörde Loreen. På första deltävlingen. Jag brukar få det ibland när jag tittar på Melodifestival eller något annat, och kan lite på att min magkänsla leda mig rätt. Men den har inte kommit än. I år. Så tror inte att Sverige kommer att vinna ECS i år! 
Sorry.


Bilden hämtad från Lionheart Music Group

6 kommentarer:

  1. Hej! Jag gillade Martin R låt men den påminner väldigt mycket om Modern Talkings gamla låt....

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  2. Nog måste de ha lite att tänka med. Kanske får dra igång en tuttvisartävling på bloggen :) Ingen magkänsla här heller vad gäller melodifestvalen. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tror att vi har skitlåtar i år för att vi inte har råd att ha Eurovision två år i rad!

    Ha en skön söndag du med :)

    SvaraRadera
  4. Sv:Ja det var så liten del som jag först fått användning nu till! Som du ser under tidigare inlägg som jag länkar till så var det enormt mycket jag fått testa! :)

    SvaraRadera
  5. Sv:Tack så jätte mycket!

    SvaraRadera