söndag 3 februari 2013

Melodifestival och bastubad

Denna helg har varit något av det avkopplande hållet. Igår bar det av till min pappa. Bastubad i vedeldad bastu stod på tur under eftermiddagen. Njutningen var fulländad. God mat efteråt. Kvällen avslutades med Melodifestival. Två unga killar vann. Jag tyckte båda låtarna var bra. Tyckte nog mest om Yohios låt. Han var cool och körde med självsäkerhet sitt nummer! Bara 17 år gammal! 

Bilden hämtad från Yohio.

På besök hos min pappa lekte jag lite med min telefon. Kameran... Här är lite bilder... 

Detta är något som är från min pappas morföräldrars gård. 






3 kommentarer:

  1. Fina bilder! Å nu blev jag sugen på bastubad, måste prova på F&S någon gång!!
    Fina foton :)
    Å visst var han duktig den lilla blonda Yohio :)

    SvaraRadera
  2. Jag såg inte Mello, så jag har inget att säga angående bidragen. Gillar dina bilder..

    SvaraRadera
  3. Jag såg Melodifestivalen på jobbet och insåg ganska snart att jag inte var så insatt i arrangemanget, jag fattade inte att det var en delfinal och undrade varför det var två som vann. Så kan det bli ibland, den ena killen kommer Skellefteå där jag bor så jag kanske måste vara lite lokalpatriot, fast jag kommer inte ens ihåg vad han heter. Annars var den ljusa killen ganska söt tyckte jag, kan bli spännande om han vinner och skapar en ny trend med sin klädstil. Bara därför kan jag hoppas att han vinner.

    SvaraRadera