tisdag 12 mars 2013

En riktig svacka

Nu har jag en riktig svacka. Äter godis i stora lass och skippar träningen. Idag var träningsbaggen med, men handlade lite mat och åkte hem. Det går liksom ingen bra just nu. Godis är ju gott, och stoppar i mig det med glatt humör. På jobbet fick vi största godiskorgen, för att vi varit friskast i hela företaget, personalen. Och det är ju choklad! Och så gott! Men NU får jag skärpa mig och försöka träna lite. Och skippa sockret. Ajabaja... 
Bilden hämtad från: blogg...

5 kommentarer:

  1. Skulle bli jätte glad om du ville vara med i min tävling veckans blogg! :) http://isolation.blo.gg/2013/march/veckans-blogg-v11.html

    SvaraRadera
  2. Skickar en massa peppkramar så att du kommer igång.

    SvaraRadera
  3. Riktigt bra citat. Vet att det kommer att klara upp sig, jag lovar! Man behöver svackor ibland, men svacka betyder också att det är en utstickare ifrån det vanliga. En svacka är inget som kommer att bestå, utan bara tillfälligt. Snart är du på toppen igen vännen. <3
    sv: Åh ja, dem fruktigt goda mellanmålstipsen rekommenderar jag så väl. Väldans goda allihopa!
    Kram. ♥

    SvaraRadera
  4. Tack! :)
    Hoppas du kommer ur svackan snart! Alla har vi dem mer eller mindre. :)

    SvaraRadera
  5. Gillar den texten, go for it!

    SvaraRadera