lördag 23 mars 2013

Hoppla hej...

Det är ljust ute. Väldigt ljust. Gillar det. Mycket. Dagarna blir så mycket längre. Och så blir man piggare. Eller? Jag har nog inte gjort något annat än sovit. Långa nätter och slumrat till i soffan. Hur jag nu kunnat sova så länge på natten när jag även sovit en stund på soffan? Trött. Det har jag varit i slutet av veckan. 

Nu är jag äntligen pigg. Och kan njuta av helgen. Lördagen startar på Friskis och Svettis. Med lite basjympa och familjejympa. Varför inte göra allt med en gång liksom? 
Idag ordnar våran förening Spin of Hope. Tillsammans med flera andra föreningar och träningsanläggningar. Det är spinning hela dagaen, från 7-19. Och cyklarna ska hållas igång hela dagen. Du får boka en cykel och betala för den. Pengarna går till Barncancerfonden. Ett bra sätt att samla pengar till välgörenhet. De flesta cyklarna är bokade hos oss vilket betyder att barncancerfonden får mycket pengar av oss. 
I år är jag inte med, har liksom inte riktigt hunnit få med det i min kalender, men önskar alla som cyklar lycka till! 
Bilden hämtade från: Worldclass



 
Bästa föreningen, bra gym! Bra gruppträning. Fräscha lokaler!
 
 
 

1 kommentar: