tisdag 19 mars 2013

Jag ser det snöar

Det var väl roligt, HURRA! INTE alls kul! Det är kallt. Nej, nu får vintern börja ge med sig och ge mer plats för våren. Varför fick vi bara smaka lite på våren i söndags? 

Började ju läsa boken Femtio nyanser av honom. Och jag lovade komma med ett referat och omdöme av boken. Skulle helt enkelt berätta vad jag tyckte om denna bok. Jag började läsa boken med blandade förhoppningar. Hade hört att boken var helt underbar och man sträckläste den. Sedan har andra tyckt att den var hemsk och osmaklig. Jag då? Vad tyckte jag om boken. Ja. Läste ca 20 sidor och tyckte att boken lyckades inte fånga mig. Inte alls. 20 sidor och jag bara kände att jag inte kom in i boken. Jag gav upp och struntade att läsa boken. 
Så gick det med. ;) 
Boken, 

3 kommentarer:

  1. Den boken ligger på min hylla men har ej börjat läst den, de verkar vara som att dom flesta under 30 gillar den och resterande säger sådär, kanske stämmer?

    SvaraRadera
  2. Vi är ju bara i mars än ;) Fast jag längtar verkligen efter att kunna gå ut utan broddar :)
    Bra val att sluta läsa när boken inte fångar. Som tur är har vi alla inte samma smak.
    Hade inte ens hört om boken innan du skrev.
    Ha det :)

    SvaraRadera